CONSIGLIO RE. VENETO
25 aprile 2010 a Grisgnan de Zoco nel Visentin riunion dei Veneti e i grupi d'intorno. Presiedua da Patrik Riondato la riunion la visto l'a presenza de tante persone che a fato el punto dela situazion dopo i piasè de 22.000 voti ciapè.
Presente Albert Gardin, par Indipendenza Veneta, è vegnuo anche a portar i so saludi Bobo Sartore dela Liga Veneta republica. Le Isole Sparse ben rapresentà da Marangon e Lidia a ciapà la parola par dir la so posizion. Po sa votà diverse mozion con l'impegno de caterse presto e ben. Par i zoeni a parlà Giacomo Mirto, che a parecià tante iniziative par i zoeni a scumiziar dal star insieme stistà tri quatro giorni. Adesion comprese dai disdoto e i vintisete anni. Presente anca Bertolaso del partito Nord Est che l'è riusio a portar Fogiato drento el consilio regional Veneto.Presente Massimo Busato rapresentate de Pnv a ridito par ci no lo savea che Busato l'è dimisionario e che bisogna ciapar in man danovo sta discusion e sto confronto par ndar avanti e farse piasè forti.
SCRIVE MASSIMO BUSATO A PROPOSITO DEL SO INTERVENTO A GRISIGNAN PAR PNV
ciao Renato....
gò ricordà che el nostro segretario lè dimissionario e
che el Pnv lè in fase precongressuale e i organi in carica i gà el conpito specifico indicà dal statuto de disbrigar le facende ordinarie. Che Marti ghe sarà na riunion de insediamento dela comission, la quale la gavarà el compito de scumiziar na atività de confronto e relasion co altre forse venete (a scominsiar dal PdV).
P.S. de Renato
Voria zontar che gh'era anca Francesco Faleza che l'è sta el segretario organizativo e la fato un gran laoro e l'è itervegnuo anca lù.
Nessun commento:
Posta un commento